Araç Bilgi Hattı
365 gün 24 saat tüm Türkiye kapsamında yerel çekici-vinç firmaları, tamirhaneler ve araç markalarının servis istasyonları hakkında bilgi ve telefon numarası verilir. İstenirse kapsam dışı ve limit üstü bedeller için (karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra), anlaşmalı fiyatlarımızdan ilgili firmalar ile iletişim kurularak kart sahibinin ilgili hizmetlerden faydalanması sağlanır.
Araç Çekme
Aracın hareketsiz kalmasına yol açan arıza ve kaza durumlarında; araç en yakın yetkili veya özel servise olay başı 250 TL limit dahilinde, yılda azami 3 defaya kadar ücretsiz çekilir.
Aracın bagaj yükünden dolayı çekilmesine engel bir durum varsa bagaj yükünün boşaltılmasından kart sahibi sorumlu olacaktır.
10 yaş üzeri araçlar kapsam dışıdır.
Araç Kurtarma
Aracın kullanılması sırasında devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda, aracın kurtarılması ve sonrasında yoluna devam edebilmesi için uygun bir yere konulması amacıyla yurt içinde olay başına 500 TL limit dahilinde yılda azami 2 defa olmak üzere kurtarma hizmeti verilir.
Aracın bagaj ve yükünden dolayı kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından kart sahibi sorumlu olacaktır.
Yol Kenarında Onarım
Aracın, arıza nedeniyle hareketsiz kaldığı durumlarda, aracın yol kenarında onarımı için mümkün olabilen hallerde ve ilgili servislerin bu hizmeti sağlayabilecek teşkilata sahip olması koşuluyla gerekli organizasyonu yapılır ve onarımın azami 1 saate kadar sürmesi durumunda işçilik ücreti karşılanır.
Yol yardım anlaşması yapılmış otomobil markaları için kart sahibi, yol yardım aracının olay yerine ulaşımına ilişkin 50 km'ye kadar herhangi bir yol ücreti ödemeyecektir. Yol yardım anlaşması olmayan diğer markalar için, yol ücretinin kart sahibi tarafından ödenmesi koşuluyla sadece organizasyonu gerçekleştirilir.
Yetkili araç servisi, talep edildiği esnada müsait değil ise ya da yol yardım anlaşması olmayan bir servis ise bu teminatla ilgili sorumluluk, yol kenarı yardım teminatı hariç, aracın çekilmesi ve kapsam dahilinde olduğu durumlarda diğer teminatlar ile sınırlı olacaktır.
Kart sahibinin yardım merkezi ile yapacağı ilk görüşme esnasında; arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa yerinde tamir için belirtilen markalara ait yetkili araç servisi gönderilecek, aksi taktirde; aracı çekmek maksadıyla doğrudan çekici gönderilecektir. Araç, yol kenarında tamir edilemediği taktirde, aracın çekilmesi hizmeti verilecektir.
*Asistans Hizmetleri tarafından bu hizmet yalnızca organizasyon olarak sağlanacaktır.
**Bu hizmetin kullanılmasından doğabilecek her türlü masraf kart sahibi tarafından karşılanacaktır
Konaklama
Kart sahibinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 48 saati aştığı durumlarda; Kart sahibinin kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım temin edilememesi veya hava ve yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda; en fazla 5 kişi için arka arkaya azami 3 gece olmak kaydıyla oda ve kahvaltı konaklaması gecelik kişi başı 150 TL limit dahilinde karşılanır.
* Konaklama, kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede, 4 veya 3 yıldızlı bir otelde temin edilecektir.
**Konaklanacak otel, Asistans Hizmetleri tarafından belirlenir.
***Konaklama ve İndirimli Kiralık Araç hizmetleri aynı anda kullanılamaz, yalnızca biri kullanılabilir.
İndirimli Araç Kiralama
Kart sahibinin aracının, kaza veya arıza sebebiyle onarımının 48 saati aştığı durumlarda; kart sahibinin seyahatine devam etmek veya daimi ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak istemesi halinde, indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
*Kart sahibinin daimi ikametgah ili dışındaki seyahati esnasında gerçekleşen vakalar için indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
**Konaklama ve İndirimli Kiralık Araç hizmetleri aynı anda kullanılamaz, yalnızca biri kulanılabilir.
Lastik Değişimi
Kart sahibinin aracına ait lastiklerden birinin patlaması durumunda ve Kart sahibinin talep etmesi halinde gönderilecek olan görevli ekip, araç lastiğinin değişimini gerçekleştirecektir. Kart sahibinin aracında yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda, araç en yakın servise veya lastikçiye olay başına 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar çekilir.
Yakıt Bitmesi
Kart sahibinin aracının yakıtının bitmesi durumunda, Asistans Hizmetleri aracın en yakın akaryakıt istasyonuna ya da en yakın servise çekilmesini 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar sağlayacaktır.
*Hizmet sadece binek araçlarda geçerlidir.
Çilingir Gönderimi
Kart Sahibi’nin aracına ait anahtarların kaybolması araç içinde unutulması, çalınması veya araç kapılarının arızalı olması durumunda IPA, en yakın yetkili servisi, anlaşmalı tedarikçi ya da ilgili markaya ait gezici servisi aracın bulunduğu noktaya yönlendirmektedir. IPA, 50 km limit dahilinde yol servis ücreti ile 1 saatlik servis işçilik bedelini toplam 250 TL limit dahilinde ödeyecektir.
*Ancak tüm parça bedelleri kart sahibi tarafından karşılanacaktır.
**IPA, kilidin aracın bulunduğu noktada açılmasının mümkün olmayacağı durumlarda (immobilizer gibi nedenlerle) aracın en yakın yetkili servise çekimini limitler dahilinde sağlayacaktır.
Aracın Teslim Alınması
Eğer kazadan sonra yapılacak tamir, aracın 48 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse veya aracın çalınması durumunda; araç, Kart sahibinin hırsızlığın meydana geldiği yeri terk etmesinden sonra bulunursa veya aracın tamiratı tamamlandığında, aracın daimi ikametgaha götürülmesi için kart sahibinin veya tayin ettiği herhangi bir kişinin, aracın tamir edildiği veya aracın çalındıktan sonra bulunduğu yere kadar yapacağı seyahat masrafı aşağıda belirtilen şekilde tarafından karşılanacaktır.
Bu ulaşım olanakları arasındaki seçim aşağıda belirtilen şartlar ve imkanlar doğrultusunda Assistans Hizmetleri tarafından belirlenecektir.
- Otobüs Bileti : 500 km.’nin altında kalan mesafeler için dönüş bileti.
- Uçak Bileti : 500 km.’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti.
*Uçak bileti; gidiş-varış şehrinde havaalanı var ise temin edilecektir.
Profesyonel Sürücü Hizmeti
Kart sahibi, Asistans Hizmetleri çağrı merkezini kendisine tahsis edilmiş telefon numarasından arayarak transfer talebini bildirir. Müşteri temsilcisi, hizmetin kullanılmak istendiği tarih, zaman, yer ve kullanılacak araca ilişkin detayları alır. Hizmet talebi, hizmetin verileceği saatten mesai saatleri içinde (09:00-17:00) 6 saat, mesai saatleri dışında en geç 12 saat önce yapılmalıdır.
*Asistans Hizmetleri yalnızca hizmetin organizasyonundan sorumludur.
Aracın Emanet ve Muhafazası
Kaza geçiren aracın onarım süresinin 48 saati aşması veya çalındıktan sonra aracın bulunması durumunda; Asistans Hizmetleri, 2 (iki) gün boyunca aracın emanet ve muhafazası organizasyonunu sağlayacaktır.