İndirimli Araç Kiralama
Kart sahibinin aracının, kaza veya arıza sebebiyle onarımının 48 saati aştığı durumlarda; kart sahibinin seyahatine devam etmek veya daimi ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak istemesi halinde, indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
*Kart sahibinin daimi ikametgah ili dışındaki seyahati esnasında gerçekleşen vakalar için indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
**Konaklama ve İndirimli Kiralık Araç hizmetleri aynı anda kullanılamaz, yalnızca biri kulanılabilir.
Lastik Değişimi
Kart sahibinin aracına ait lastiklerden birinin patlaması durumunda ve Kart sahibinin talep etmesi halinde gönderilecek olan görevli ekip, araç lastiğinin değişimini gerçekleştirecektir. Kart sahibinin aracında yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda, araç en yakın servise veya lastikçiye olay başına 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar çekilir.
Yakıt Bitmesi
Kart sahibinin aracının yakıtının bitmesi durumunda, Asistans Hizmetleri aracın en yakın akaryakıt istasyonuna ya da en yakın servise çekilmesini 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar sağlayacaktır.
*Hizmet sadece binek araçlarda geçerlidir.
Çilingir Gönderimi
Kart Sahibi’nin aracına ait anahtarların kaybolması araç içinde unutulması, çalınması veya araç kapılarının arızalı olması durumunda Remo Assist, en yakın yetkili servisi, anlaşmalı tedarikçi ya da ilgili markaya ait gezici servisi aracın bulunduğu noktaya yönlendirmektedir. Remo Assist, 50 km limit dahilinde yol servis ücreti ile 1 saatlik servis işçilik bedelini toplam 250 TL limit dahilinde ödeyecektir.
*Ancak tüm parça bedelleri kart sahibi tarafından karşılanacaktır.
**Remo Assist, kilidin aracın bulunduğu noktada açılmasının mümkün olmayacağı durumlarda (immobilizer gibi nedenlerle) aracın en yakın yetkili servise çekimini limitler dahilinde sağlayacaktır.
Aracın Teslim Alınması
Eğer kazadan sonra yapılacak tamir, aracın 48 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse veya aracın çalınması durumunda; araç, Kart sahibinin hırsızlığın meydana geldiği yeri terk etmesinden sonra bulunursa veya aracın tamiratı tamamlandığında, aracın daimi ikametgaha götürülmesi için kart sahibinin veya tayin ettiği herhangi bir kişinin, aracın tamir edildiği veya aracın çalındıktan sonra bulunduğu yere kadar yapacağı seyahat masrafı aşağıda belirtilen şekilde tarafından karşılanacaktır.
Bu ulaşım olanakları arasındaki seçim aşağıda belirtilen şartlar ve imkanlar doğrultusunda Assistans Hizmetleri tarafından belirlenecektir.
• Otobüs Bileti : 500 km.’nin altında kalan mesafeler için dönüş bileti.
• Uçak Bileti : 500 km.’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti.
*Uçak bileti; gidiş-varış şehrinde havaalanı var ise temin edilecektir.
Profesyonel Sürücü Hizmeti
Kart sahibi, Asistans Hizmetleri çağrı merkezini kendisine tahsis edilmiş telefon numarasından arayarak transfer talebini bildirir. Müşteri temsilcisi, hizmetin kullanılmak istendiği tarih, zaman, yer ve kullanılacak araca ilişkin detayları alır. Hizmet talebi, hizmetin verileceği saatten mesai saatleri içinde (09:00-17:00) 6 saat, mesai saatleri dışında en geç 12 saat önce yapılmalıdır.
*Asistans Hizmetleri yalnızca hizmetin organizasyonundan sorumludur.
Aracın Emanet ve Muhafazası
Kaza geçiren aracın onarım süresinin 48 saati aşması veya çalındıktan sonra aracın bulunması durumunda; Asistans Hizmetleri, 2 (iki) gün boyunca aracın emanet ve muhafazası organizasyonunu sağlayacaktır.