Asistans Hizmetleri


Aracınızla yolda mı kaldınız, çilingire mi ihtiyacınız var?
Sağlam Kart her zaman yanınızda!


Sağlam Kart sahipleri; ihtiyaç duyacakları her anda konut yardımı, yol yardımı, seyahat yardımı, concierge hizmetleri gibi birçok konuda 444 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'mize bağlandıktan sonra Sesli IVR üzerinden “Asistans Hizmetler” söyleminde bulunarak asistans destek hattımıza ulaşabilir ve hizmet alabilirler.

 

 

Araç Hizmetleri

Araç Bilgi Hattı
365 gün 24 saat tüm Türkiye kapsamında yerel çekici-vinç firmaları, tamirhaneler ve araç markalarının servis istasyonları hakkında bilgi ve telefon numarası verilir. İstenirse kapsam dışı ve limit üstü bedeller için (karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra), anlaşmalı fiyatlarımızdan ilgili firmalar ile iletişim kurularak kart sahibinin ilgili hizmetlerden faydalanması sağlanır.

Araç Çekme
Aracın hareketsiz kalmasına yol açan arıza ve kaza durumlarında; araç en yakın yetkili veya özel servise olay başı 250 TL limit dahilinde, yılda azami 3 defaya kadar ücretsiz çekilir. 
Aracın bagaj yükünden dolayı çekilmesine engel bir durum varsa bagaj yükünün boşaltılmasından kart sahibi sorumlu olacaktır. 
10 yaş üzeri araçlar kapsam dışıdır.

Araç Kurtarma
Aracın kullanılması sırasında devrilme veya şarampole yuvarlanma nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda, aracın kurtarılması ve sonrasında yoluna devam edebilmesi için uygun bir yere konulması amacıyla yurt içinde olay başına 500 TL limit dahilinde yılda azami 2 defa olmak üzere kurtarma hizmeti verilir. 
Aracın bagaj ve yükünden dolayı kurtarılmasına engel bir durum var ise, bagaj veya yükün boşaltılmasından kart sahibi sorumlu olacaktır.

Yol Kenarında Onarım
Aracın, arıza nedeniyle hareketsiz kaldığı durumlarda, aracın yol kenarında onarımı için mümkün olabilen hallerde ve ilgili servislerin bu hizmeti sağlayabilecek teşkilata sahip olması koşuluyla gerekli organizasyonu yapılır ve onarımın azami 1 saate kadar sürmesi durumunda işçilik ücreti karşılanır.
Yol yardım anlaşması yapılmış otomobil markaları için kart sahibi, yol yardım aracının olay yerine ulaşımına ilişkin 50 km'ye kadar herhangi bir yol ücreti ödemeyecektir. Yol yardım anlaşması olmayan diğer markalar için, yol ücretinin kart sahibi tarafından ödenmesi koşuluyla sadece organizasyonu gerçekleştirilir.
Yetkili araç servisi, talep edildiği esnada müsait değil ise ya da yol yardım anlaşması olmayan bir servis ise bu teminatla ilgili sorumluluk, yol kenarı yardım teminatı hariç, aracın çekilmesi ve kapsam dahilinde olduğu durumlarda diğer teminatlar ile sınırlı olacaktır.
Kart sahibinin yardım merkezi ile yapacağı ilk görüşme esnasında; arızanın yol kenarında tamir edilebileceği anlaşılırsa yerinde tamir için belirtilen markalara ait yetkili araç servisi gönderilecek, aksi taktirde; aracı çekmek maksadıyla doğrudan çekici gönderilecektir. Araç, yol kenarında tamir edilemediği taktirde, aracın çekilmesi hizmeti verilecektir.
*Asistans Hizmetleri tarafından bu hizmet yalnızca organizasyon olarak sağlanacaktır.
**Bu hizmetin kullanılmasından doğabilecek her türlü masraf kart sahibi tarafından karşılanacaktır.

Konaklama
Kart sahibinin ikamet ili dışında gerçekleşen bir kaza ya da arıza sonucu aracın onarımının 48 saati aştığı durumlarda; Kart sahibinin kaza veya arızanın meydana geldiği ilde konaklamayı tercih etmesi, ulaşım temin edilememesi veya hava ve yol koşullarının uygun olmaması gibi durumlarda; en fazla 5 kişi için arka arkaya azami 3 gece olmak kaydıyla oda ve kahvaltı konaklaması gecelik kişi başı 150 TL limit dahilinde karşılanır.
* Konaklama, kaza veya arızanın meydana geldiği bölgede, 4 veya 3 yıldızlı bir otelde temin edilecektir.
**Konaklanacak otel, Asistans Hizmetleri tarafından belirlenir.
***Konaklama ve İndirimli Kiralık Araç hizmetleri aynı anda kullanılamaz, yalnızca biri kullanılabilir.


 

Ek Araç Hizmetleri

İndirimli Araç Kiralama
Kart sahibinin aracının, kaza veya arıza sebebiyle onarımının 48 saati aştığı durumlarda; kart sahibinin seyahatine devam etmek veya daimi ikametgahına dönebilmek için uygun bir araç kiralamak istemesi halinde, indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
*Kart sahibinin daimi ikametgah ili dışındaki seyahati esnasında gerçekleşen vakalar için indirimli kiralık araç organizasyonu yapılır.
**Konaklama ve İndirimli Kiralık Araç hizmetleri aynı anda kullanılamaz, yalnızca biri kulanılabilir.

Lastik Değişimi
Kart sahibinin aracına ait lastiklerden birinin patlaması durumunda ve Kart sahibinin talep etmesi halinde gönderilecek olan görevli ekip, araç lastiğinin değişimini gerçekleştirecektir. Kart sahibinin aracında yedek lastik olmaması veya lastiğin onarılmasını gerektirecek durumlarda, araç en yakın servise veya lastikçiye olay başına 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar çekilir.

Yakıt Bitmesi
Kart sahibinin aracının yakıtının bitmesi durumunda, Asistans Hizmetleri aracın en yakın akaryakıt istasyonuna ya da en yakın servise çekilmesini 200 TL limit dahilinde, yılda azami 1 defaya kadar sağlayacaktır. 
*Hizmet sadece binek araçlarda geçerlidir.

Çilingir Gönderimi
Kart Sahibi’nin aracına ait anahtarların kaybolması araç içinde unutulması, çalınması veya araç kapılarının arızalı olması durumunda Remo Assist, en yakın yetkili servisi, anlaşmalı tedarikçi ya da ilgili markaya ait gezici servisi aracın bulunduğu noktaya yönlendirmektedir. Remo Assist, 50 km limit dahilinde yol servis ücreti ile 1 saatlik servis işçilik bedelini toplam 250 TL limit dahilinde ödeyecektir.
*Ancak tüm parça bedelleri kart sahibi tarafından karşılanacaktır.
**Remo Assist, kilidin aracın bulunduğu noktada açılmasının mümkün olmayacağı durumlarda (immobilizer gibi nedenlerle) aracın en yakın yetkili servise çekimini limitler dahilinde sağlayacaktır. 

Aracın Teslim Alınması
Eğer kazadan sonra yapılacak tamir, aracın 48 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirirse veya aracın çalınması durumunda; araç, Kart sahibinin hırsızlığın meydana geldiği yeri terk etmesinden sonra bulunursa veya aracın tamiratı tamamlandığında, aracın daimi ikametgaha götürülmesi için kart sahibinin veya tayin ettiği herhangi bir kişinin, aracın tamir edildiği veya aracın çalındıktan sonra bulunduğu yere kadar yapacağı seyahat masrafı aşağıda belirtilen şekilde tarafından karşılanacaktır.
Bu ulaşım olanakları arasındaki seçim aşağıda belirtilen şartlar ve imkanlar doğrultusunda Assistans Hizmetleri tarafından belirlenecektir.
•    Otobüs Bileti : 500 km.’nin altında kalan mesafeler için dönüş bileti.
•    Uçak Bileti : 500 km.’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti.
*Uçak bileti; gidiş-varış şehrinde havaalanı var ise temin edilecektir.

Profesyonel Sürücü Hizmeti
Kart sahibi, Asistans Hizmetleri çağrı merkezini kendisine tahsis edilmiş telefon numarasından arayarak transfer talebini bildirir. Müşteri temsilcisi, hizmetin kullanılmak istendiği tarih, zaman, yer ve kullanılacak araca ilişkin detayları alır. Hizmet talebi, hizmetin verileceği saatten mesai saatleri içinde (09:00-17:00) 6 saat, mesai saatleri dışında en geç 12 saat önce yapılmalıdır.
*Asistans Hizmetleri yalnızca hizmetin organizasyonundan sorumludur.

Aracın Emanet ve Muhafazası
Kaza geçiren aracın onarım süresinin 48 saati aşması veya çalındıktan sonra aracın bulunması durumunda; Asistans Hizmetleri, 2 (iki) gün boyunca aracın emanet ve muhafazası organizasyonunu sağlayacaktır.

Konut Hizmetleri

Konut Bilgi Hattı
Kart sahibi, acil hizmet gerekliliği dışında kalan durumlarda; konut ile ilgili iş kollarında ve asistans ile bağlantılı hizmet veren tüm birimlerin telefon numaraları ve adres bilgilerini öğrenebilecektir.

Çilingir Hizmeti
Kart sahibinin ikamet ettiği konut anahtarının kaybedilmesi, unutulması, kazaen veya hırsızlık neticesinde hasarı gibi durumlarda konuta girilebilmesi için; Asistans Hizmetleri tarafından bir çilingir kart sahibinin ikametgah adresine yollanır, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına 200 TL limit dahilinde, bir yıl içinde azami 1 defaya mahsus olmak üzere üstlenilir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda kart sahibi tarafından direkt ödenecektir.
*Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır.

Su Tesisatı Hizmeti
Kart sahibinin ikamet ettiği konutun su tesisatındaki kırılma/patlama nedeniyle acil tamir gerektiren durumlarda; Asistans Hizmetleri bir tesisatçıyı ikametgah adresine yollayıp, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına 200 TL limit dahilinde, bir yıl içinde azami 1 defaya mahsus olmak üzere karşılar. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda kart sahibi tarafından direkt ödenecektir. Aşan kısım için kart sahibi tarafından onay verilmemesi halinde; teminat limitine kadar olan tamiratı yapılacak, aşan kısım için bir işlem yapılmayacaktır.
*Konut içindeki sıhhi tesisat, musluk ve diğer donanıma bağlı olmayan her türlü elemanın tamiri; tesisat hasar veya kırılmasından kaynaklansa dahi her türlü ıslanma, kaçak, sızıntı ve benzerinden dolayı meydana gelen hasarın tazmin ve tamiri; sıhhi tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, filtrelerin tamir veya değişimi, sıhhi tesisat malzemesinin tamirinden doğan veya değişiminden doğan malzeme masrafları; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri; kanalizasyon/pis su tesisatlarının tıkanması veya tamiri kapsam dışıdır.

Elektrik Tesisatı Hizmeti
Kart sahibinin ikamet ettiği konutun dahili elektrik tesisatında (elektrik sigortasından priz/elektrik anahtarlarına kadar) meydana gelebilecek ve konuta elektrik enerjisinin ulaşmasını engelleyecek problemlerde; Asistans Hizmetleri bir elektrikçi ikametgah adresine yollayıp, standart malzeme ve işçilik masraflarını her bir olay başına 200 TL limit dahilinde, bir yıl içinde azami 1 defaya mahsus olmak üzere üstlenir. Bu limiti aşan masraflar, önceden onaylanması durumunda; kart sahibi, tarafından direkt ödenecektir. Aşan kısım için kart sahibi tarafından onay verilmemesi halinde, teminat limitine kadar olan tamiratı yapılacak, aşan kısım için bir işlem yapılmayacaktır.
*Konut içindeki elektrik tesisatından yararlanılmasını sağlayan her türlü elemanların (lamba, duy, floresan, priz, elektrik düğmesi) tamiri; tesisat hasarından kaynaklansa dahi her türlü elektrikli ev aleti hasarının tazmin ve tamiri; tesisata bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, beyaz eşya, ısıtıcılar, havalandırma tesisatı ve benzerinin tamiri veya voltaj alçalıp yükselmesinden doğan zararlarının tamiri; konutun bulunduğu bina genelinde ve üçüncü şahıs konutlarına ait tesisat veya diğer donanım konut içinden geçse dahi tesisatın tamiri ve bu hasar nedeniyle oluşan hasarın tazmin ve tamiri kapsam dışıdır.

Ek Konut Hizmetleri

Konuta Doktor/Ambulans Gönderimi
Kart sahibinin Türkiye sınırları içerisinde ikamet ettiği konutta, kendisinin ve yakınlarının, Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ani hastalığı veya yaralanması durumunda; Asistans Hizmetleri tarafından kara ambulansı ile uygun olan en yakın tıbbi merkeze nakli için gerekli tüm organizasyon yapılır ve yılda azami 2 defa olmak üzere olay başına 350 TL limit dahilinde karşılanır.
 **Asistans Hizmetleri sadece kara ambulansı ile nakil bedelini karşılar. Hava ambulansı ile nakil, organizasyon olarak sağlanır; bedeli kart sahibi tarafından karşılanır. Ancak hava ambulansı ile ilgili tüm organizasyonlar Asistans Hizmetleri tarafından yapılır.

Yapı Onarım ve Profesyonel Ev Destek Hizmetleri

Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her türlü durum için; Asistans Hizmetleri, kart sahibinin isteği üzerine, aşağıdaki konularda hizmet ve tamiri verebilecek profesyonel ekibi gönderecek ve ilgili organizasyon sağlayacaktır.

  • Su/Sıhhi Tesisat/Kalorifer İşleri (Doğalgaz tesisatı hariç)
  • Fayans/Kalebodur
  • Elektrik/Cam
  • Çelik/Ahşap/PVC kapı-pencere-doğrama tamir işleri
  • Sıva/Boya /Alçıpan/Kartonpiyer işleri
  • Yer Döşeme Ahşap işleri (parke,halıflex,mineflo v.b)
  • Tavan Kaplama/Asma tavan

*Bu hizmet sadece organizasyon olarak verilir, organizasyondan doğacak tüm masraflar kart sahibi tarafından ödenir.
**Bu hizmetlerden yararlanılması halinde, oluşacak masrafların tamamı kart sahibi tarafından ilgili işkoluna yapılır.

Sağlık Hizmetleri

Tıbbi Bilgi ve Danışma
Kart sahibinin karşılaştığı acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak, Asistans Hizmetleri Medikal Ekibi tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane ve nöbetçi eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez.

İndirimli Sağlık Tarama 

İndirimli Sağlık Tarama hizmetinden faydalanmak isteyen kart sahipleri, çağrı merkezi’nden gerekli tuşlamayı yaparak, ‘İndirimli Sağlık Tarama’ randevu hattına ulaşır;

  • Adı, Soyad
  • Telefon numarasını,
  • Talep edilen sağlık tarama paketi,
  • Sağlık tarama yaptırılmak istenilen gün ve saat aralığını,
  • Hizmet almak istenilen il-semt vb detayların bildirir.

Bu bilgiler ışığında; müşteri temsilcisi anlaşmalı kurumlardan kart sahibinin talep ettiği il ve semte yakın olan kurum bilgilerini kart sahibi’ne sunar, kart sahibinin tercihi doğrultusunda ilgili kurumdan randevu alınır.
Sağlık tarama paketinin bedeli; rezervasyon işlemleri sırasında, telefonda kredi/banka kartı kullanmak sureti ile yapılmalıdır. Ödemesi yapılmayan randevular geçerli olmayacaktır.
Asistans Hizmetleri çağrı merkezini arayarak randevu almayan ya da kendisinin direkt kurumu arayarak randevu alan ya da ödemesini yapmadan direkt kuruma giden kart sahiplerinin yaşayacakları memnuniyetsizlikten Kuveyt Türk sorumlu değildir.

Sağlıklı Beslenme Planı/Psikolojik Danışmanlık/Sağlık Network İndirimi 

İlgili hizmetlerde faydalanmak isteyen kart sahipleri, çağrı merkezinden gerekli tuşlamayı yaparak, ‘Sağlıklı Beslenme & Psikolojik Danışma & İndirimli Sağlık Network’ randevu hattına ulaşır;

  • Adı, Soyad
  • Telefon numarasını,
  • Randevu alınmak istenen tarih ve saat bilgisi,
  • Hizmet almak istenilen il-semt vb. Detaylarını bildirir.
Seyahat Hizmetleri

Seyahat Bilgi Hattı 
Kart sahibine; seyahati öncesinde; hava durumu, bankalar, elçilikler, vergiler ve konsolosluklar hakkında ön bilgi verilir.

Acil İlaçların Gönderimi
Kart sahibinin yurtiçi seyahati esnasında gittiği lokasyonda kullanmasının zorunlu olduğu ancak başka bir lokasyonda unuttuğu ilaçları temin edememesi durumunda, aile fertlerinin bu ilaçları unutulan yerden temin ederek Asistans Hizmetleri’ne ulaştırması şartı ile nakliye ücreti Asistans Hizmetleri tarafından karşılanarak ilaçların teslimi sağlanır.

Tedavi Sonrası İkametgaha Geri Dönüş
Kart sahibinin yurtiçi seyahati esnasında ciddi hastalık veya ciddi yaralanma sonucu tıbbi bir merkezde yatarak operasyon gerektiren tedavisinin sona ermesini takiben taburcu olması durumunda daimi ikametgahına naklini organize edilir.500 km’nin altında kalan mesafeler için tek yön (dönüş) otobüs bileti, 500 km’yi aşan mesafeler için tek yön ekonomi sınıfı uçak biletini mevcut biletini de kullanarak yılda 1 defa olmak üzere 200 TL limit dahilinde karşılanır.

Kişisel Eşyaların İkamesi
Kırılan, kaybolan veya çalınan gözlük, lens, protez ve benzerlerinin ikame edilmesi veya Türkiye’den yollanması Remo Assist tarafından sağlanır. Gözlük, lens, protez vb. masraflar kart sahibi tarafından karşılanması ve Remo Assist İstanbul Merkezi’ne bırakılması şartıyla ikame gözlük, lens, protez vb., kart sahibinin bulunduğu yurtiçindeki adrese ulaştırılır.
*Azami 5 kg’a kadar nakliye masrafları Remo Assist tarafından ödenir.

Konaklama Süresinin Uzatılması
Kart sahibinin yurtiçi seyahati esnasında acil hastalık veya yaralanma neticesinde tıbbi tedavi gereksinimi nedeniyle seyahatini uzatmak zorunda kalması durumunda ve bu durumun doktor raporu ile belgelenmesi halinde; Kart sahibinin otel veya diğer konaklama masraflarını azami 3 veya 4 yıldızlı bir otelde (standart oda+kahvaltı) birbirini izleyen azami 5 gece ile sınırlı olmak üzere karşılanacaktır.
*Konaklamanın yapılacağı otel Asistans Hizmetleri tarafından belirlenir.
**Konaklama süresince yapılan tüm ekstra harcamalar kart sahibine aittir.

Kart sahibinin Yakınının Seyahati ve Konaklaması
Kart sahibinin yurtiçi seyahati esnasında; poliçe kapsamındaki acil hastalık veya yaralanma neticesinde oluşan tıbbi tedavi gereksinimi nedeniyle 5 günü aşacak bir süre için hastanede yatması gerektiği bir durumda; Asistans Hizmetleri, Kart sahibinin belirleyeceği bir aile bireyinin hastanenin bulunduğu yere seyahatini organize edecek ve azami birbirini izleyen 5 gece ile sınırlı olmak üzere, 3 veya 4 yıldızlı bir otelde konaklama masraflarını (standart oda+kahvaltı) karşılayacaktır.
*Konaklama süresince yapılan tüm ekstra harcamalar kart sahibine aittir.
*Konaklamanın yapılacağı otel Asistans Hizmetleri tarafından belirlenir.

Tur Organizasyonu
Anlaşmalı seyahat acenteleri aracılığıyla, kart sahibine turlarla ilgili gerekli bilgileri verilir. Talep edilen tur için gerekli organizasyonu sağlar.
*Bu hizmet sadece organizasyon olarak verilmektedir. Tur Organizasyonu sonucu doğabilecek her türlü masraf kart sahibine aittir.
(*) Sadece bilgi veya rezervasyon olarak sağlanmaktadır.

  • Rezervasyon Hizmetleri
  • Ulaştırma Hizmetleri
  • İdari Hizmetler
  • Danışmanlık Hizmetleri:

*Bu hizmetlerde kira, kurye, bilet ücreti gibi ücretler kart sahibine aittir.
 

Diğer Hizmetler

Yeme & İçme ve Rezervasyon Hizmetleri
Bu hizmet, Türkiye’nin birçok ilinde bulunan Asistans Hizmetleri’nin anlaşmalı kurumları sayesinde indirimli ve kaliteli hizmet imkanı sağlanmaktadır.

Çiçek ve Meyve Sepeti Gönderimi
Kart sahibi, anlaşmalı kurumlar üzerinden online olarak yapılacak alışverişlerde, anlaşmalı kurumun gönderim yaptığı il sınırları dahilinde indirimli alışveriş yapma imkanından yararlanır.

Kuru Temizleme
Bu hizmet, Asistans Hizmetlerinin belirlemiş olduğu Türkiye’nin bir çok yerinde bulunan anlaşmalı kurumları sayesinde belirli oranlarda indirimli olarak sağlanır.
*VIP Hizmetler ile ilgili talepler hafta içi ve cumartesi günleri (resmi ve dini bayramlar hariç) 09:00-18:00 saatleri içerisinde karşılanabilmektedir. 18:00’den sonra gelen talepler not edilerek, ilk iş günü kart sahibiye geri dönüş sağlanır.
** Kart sahibinin bilgi talep ettiği VIP Hizmet hakkında detaylar aktarıldıktan sonra, anlaşmalı kurumlar ve avantajları hakkında bilgi verilir.
***İndirimli hizmet alma imkanı sadece Asistans Hizmetleri’nin anlaşmalı olduğu kurumlarda geçerlidir.
****Sözleşme dönemi boyunca Asistans Hizmetleri’nin anlaşmalı olduğu kurum sayısı değişkenlik gösterebilir.
Bu Hizmet Kuveyt Türk Katılım Bankası adına Remo Assist tarafından sağlanmaktadır.
Kart sahibi 444 0 123 numaralı Kuveyt Türk çağrı merkezine bağlandıktan sonra 3 – 1 – 7 – 3’ü tuşlayarak Asistans destek hattımıza ulaşarak hizmet alabilir